ראש המוסד לשעבר: "פעלנו בליבה של איראן"

נדב דוד No Comments on ראש המוסד לשעבר: "פעלנו בליבה של איראן"

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן: "המשטר באיראן הוא המממן העולמי של הטרור בעולם. הממשל הזה קורא להשמדת מדינת ישראל מהמפה. במהלך תפקידי כראש המוסד עשינו הרבה מבצעים שנעשו כנגד תכנית הגרעין האיראנית, כולל בלב ליבה של איראן"

צילום: יוסי זליגר
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בצל ההסכם המתגבש בין איראן למעצמות, ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, נשא דברים באירוע של ההסתדרות הציונית העולמית בבאזל לציון 125 שנים לקונגרס הציוני העולמי, והתייחס לסוגיית הגרעין האיראני.

"המשטר באיראן הוא המממן העולמי של הטרור בעולם. הממשל הזה קורא להשמדת מדינת ישראל מהמפה. איראן מנסה לכתר את ישראל מהדרום בעזה דרך הצפון בסוריה ובלבנון. היא מאמנת ומממנת ארגוני טרור. הממשל מאפשר לארגוני טרור לשלוח לעבר ישראל אלפי טילים" פתח את דבריו.

"במהלך תפקידי כראש המוסד עשינו הרבה מבצעים שנעשו כנגד תכנית הגרעין האיראנית, כולל בלב ליבה של איראן" סיפר כהן, "המשטר האיראני משקר לכל העולם ואנחנו הוכחנו זאת כשהבאנו אלפי מסמכים מהארכיון האיראני, מסמכים שהוכיחו כי האיראנים שיקרו לסבא"א".

"היום בבוקר כשיש שיחות על הסכם גרעין עם איראן, אני יכול להבטיח שישראל תעשה את כל הדרוש כדי לעכב ולמנוע מהאיראנים לבנות פצצות אטום שיאיימו על מדינת ישראל".

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן התייחס גם להסכמי השלום, הסכמי אברהם ואמר: "עבודת המוסד איננה רק איסוף מודיעין אלא גם קידום השלום. ראינו את התוצאות האלו בחתימת הסכמי אברהם, אני מתפלל שעוד אומות מהאזור שלנו יצטרפו לטרנד השלום".

 



0 תגובות